Being continued

by mindhuntress

Απο το να επιλέγει κάποια/ος ελεύθερα μέχρι το να είναι ένα άβουλο πετραδάκι η αποσταση είναι τεράστια...μπορείς να πείς οτι βρισκόμαστε κάπου στο μέσο και μάλιστα πλησιάζοντας την ελευθερία...το πετραδάκι δεν θα επηρεαστεί απο κάτι ούτε θα προσέξει μη σκοντάψει πάνω σε κάποιο άλλο πετραδάκι καθώς θα πέφτει...αντίστοιχα το ίδιο το πετραδάκι δεν μπορεί να επηρεάσει κάτι που βρίσκεται γύρω του...η έννοια της ελευθερίας για μένα προσωπικά είναι παντοτινά μυστηριώδης...πάντα μένει κάτι να ανακαλύψεις σε αυτήν και να προσθέσεις την δική σου προσέγγιση στον, ήδη αρκετών χιλιομέτρων και προφανώς ανεπαρκή, ορισμό της...δεν θεωρώ οτι η ελευθερία συνεπάγεται μοναξιά...ελεύθερη θα αισθανθείς ίσως αν το επιτρέψεις εσύ η ίδια στον εαυτό σου. Μπορούμε νομίζω να αντιμετωπίσουμε την ελευθερία σαν ένα ζήτημα προσωπικό όταν κάθε άνθρωπος την αντιλαμβάνεται διαφορετικά, ενώ κάποιος άλλος αδιαφορεί για την ύπαρξή της... Δεν είναι έννοια μονοδιάστατη και μονοσήμαντη...ο άνθρωπος μπορεί να πει αν νιώθει ελεύθερος για τον εαυτό του αλλά όχι και για τους άλλους...Επηρεαζόμαστε απο τους γύρω μας και τους επηρεάζουμε εξίσου...αυτό επαληθεύει εξάλλου και η επιστήμη με το νόμο του Νεύτωνα (Δράση VS Αντίδραση)... Αυτή η αλληλεπίδραση όμως είναι επιλογή μας&θα έλεγα ότι είναι μάλλον μαγική...να βλέπεις έναν άνθρωπο τόσο ίδιο με εσένα στις βιολογικές λειτουργίες που δημιουργήθηκε και θα αποσυντεθεί όπως ακριβώς και εσύ και όμως η διαφορετικότητά του στο πνεύμα και στις ιδέες να σε ελκύει να τη γνωρίσεις, να τη συγκρίνεις με τη δική σου, να νιώσεις αυτήν την αμφίδρομη επίδραση και να την επιλέξεις συνειδητά, γιατί καλώς η κακώς υπάρχει για να κάνει (όπως τουλάχιστον πιστεύω εγώ) τη ζωή μας όχι ανελεύθερη αλλα πολυεπίπεδη...

Comments

3 Responses to " Being continued "

communicationkiller said... 6.2.08

Είναι δυνατό να αδιαφορεί κάποια/ος για την ελευθερία? Όλοι την αναζητούν , όπως κι αν την ονομάζουν ή την ορίζουν αν προτιμάς.Πάντως συμφωνώ με το ζήτημα της επιρροής που δεχόμαστε από τους γύρω, αυτό που ψάχνω είναι ο βαθμός της αυτενέργειάς μας, τι είναι αυτά που μας μετρούν και τελικά συνθέτουν αυτό που είμαστε?Είναι οι επιλογές μας, κι αν είναι αυτές, είμαστε τελικά εμείς που έχουμε τον κύριο λόγο σ'αυτές ή κάτι άλλο? Τελικά σε τι διαφέρει ο άνθρωπος από τα άστρα αφού η ύλη του γεννήθηκε μέσα σ' αυτά και έτυχε ένα κομμάτι της να βρεθεί στη σ΄αυτή την περιοχή του Σύμπαντος και να συμβούν οι άνθρωποι? Γιατί είμαστε διαφορετικοί από τα υπόλοιπα όντα? Ή μήοως είναι η ανθρώπινη αλαζονεία μου που με τυφλώνει και δεν μπορώ να κατανοήσω τις διαφορετικές επικοινωνίες γύρω μου?

(Δεν ήξερα ότι το Mindhuntress στο έβγαλε ο Γεράσιμος)

mindhuntress said... 6.2.08

Οι ερωτήσεις σου αγαπητή μου ξέρεις οτι είναι πολλές και θεωρητικές...δεν είναι φυσική για να βρείς μονάδα μέτρησης της ελευθερίας ή της αλληλεπίδρασης...το μόνο σίγουρο είναι οτι διαφέρουμε απο τα άλλα όντα χωρίς να υπονοείται οτι είμαστε ανώτεροι ή κατώτεροι, και αν εσένα σε τυφλώνει η ανθρώπινή σου αλαζονεία, το ίδιο τυφλώνει και εμένα τότε, και εξίσου τυφλώνονται τα υπόλοιπα όντα απο την αλαζονεία της δικής τους φύσης ώστε τελικά να μην είναι ικανά να αντιληφθούν τη δική μας μορφή επικοινωνίας...Μην ξεχνάς το Γλάρο Ιωνάθαν Λίβινγκστον...ήταν, είναι και θα είναι ελεύθερος

Οι φίλοι μου με λένε Απολλόδωρο said... 7.2.08

Apollo 11.... ask for landing.... down- down - down....
Ένα μικρό βήμα για τον άνθρωπο ... ένα μεγάλο βήμα για την ανθρωπότητα...
Ελευθερία... ατομική vs κοινωνική, το αυγό ή η κότα, καλό ή κακό, ύλη ή πνεύμα, θέση ή κίνηση, δομή ή διαδικασία.... Μολονότι μεγάλο ψώνιο (η αγαπημένη μου προσφώνηση από τη φίλη μου Όλια) δε θα έλεγα ότι είμαι ένας ακόμα αλαζόνας άνθρωπος... φτιαγμένος από πλατωνική αστρόσκονη... Η διαφορετικότητα μου (σας) δεν νομίζω ότι μπορεί να εγκλωβιστεί σε κουτάκια ή σχήματα... και αυτή η διαφορετικότητα μου δεν μία απλή γραμμή από τη γέννηση μου μέχρι και αυτή τη στιγμή, που γράφω προσπαθώντας να χορέψω πάνω σε ένα γέρικο τραγούδι περί ελευθερίας... Η αφεντιά μου είναι αυτό που βλέπετε ανάμεσα στις γραμμές αυτών που γράφω... κινείται μεταξύ λέξεων, τόνων, σημείων στίξης, ανάμεσα στα γράμματα των λέξεων .... γιατί έτσι θέλω τελικά... γιατί επέλεξα ... γιατί αυτές οι επιλογές δεν είναι δικές σας,,, ούτε δικές μου... γιατί η ελευθερία δεν στηλώνεται σε μου, σου, του, μας, σας, τους... η ελευθερία δεν είναι ιδιοκτησία κανενός, δεν είναι τίτλος ούτε προνόμιο.... ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ... το Μεταξύ των Διαφορών... ΜΑΣ

Post a Comment

Type your comment

a destriped pinboard

 
May 2011 | some rights reserved