Ο κλέψας, του κλέψαντος, τω κλέψαντι...

by mindhuntress

Μάλλον στα θέματα της επικαιρότητας είμαι πίσω, γι'αυτό εξοργίστηκα τόσο όταν σήμερα το πρωί άκουσα για την υπόθεση του παιδιού που πέθανε το 2001 απο όγκο στον εγκέφαλο εξαιτίας της ηλίθιας Εθνικής Τράπεζας και του ακόμη πιο ηλίθιου προϊσταμένου του ΣΔΟΕ...Νόμος του 1931, λέει, απαγόρευε την εκταμίευση του ποσού που συγκεντρώθηκε απο απλούς πολίτες για τη μεταφορά του παιδιού σε νοσοκομείο της Νέας Υόρκης. Ποιον πάνε να κοροϊδέψουνε μωρε τα κορόιδα της τράπουλας? Μια απλή οικογένεια απο τη Μυτιλήνη? Μέχρι εκεί φτάνει το επίπεδο τους? Και φυσικά μιλάω για το επίπεδο ηθικής εξαθλίωσης για το οποίο όμως δεν καίγεται καρφάκι στον κύριο Κλαδά και στους υπόλοιπους μαλάκες του συναφιού...Γι'αυτούς δεν είχε σημασία η ζωή ενός παιδιού ή μήπως την κοστολόγησαν κιόλας οι "παντοδύναμοι" αυτοί "κύριοι" με 120.000.000 δρχ? Μπα...δεν τους απασχόλησε καθόλου, λέω εγώ, γιατί η διάβρωση τους έχει συντελεστεί σε τόσο μεγάλο βαθμό που δεν είναι ικανοί πλέον να αισθανθούν τύψεις για αυτή την ψυχούλα που δολοφόνησαν, για όλους αυτούς που κατακλέβουν κάθε μέρα...Αλλά έτσι είναι όταν το ψέμα περνάει στο πετσί σου, χρυσό μου, σε προστατεύει απο κάθε κρίση ευσυνειδησίας και έτσι μου 'ρχεται και 'μένα να τα βροντήξω όλα και να φύγω απο αυτήν την κωλοχώρα...Πώς εγώ και ο κάθε πολίτης θα εκτιμήσει τον εαυτό του όταν το κράτος-προστάτης(με την έννοια του καρκίνου μάλλον) υποβιβάζει καθημερινά την αξία του? Πώς θέλουν να γράψω έκθεση στις Πανελλαδικές που να εκθειάζει τη μαλακία ως ύψιστο αγαθό και χάριν σε αυτή να με μπάσουν σε ένα κωλοπανεπιστήμιο όπου θα συνεχιστεί η δημοσία δαπάνη μαλάκινση του καταπονημένου πια εγκεφάλου μου?
Και μετά σου λέει ότι το αποχετευτικό της χώρας έχει πρόβλημα...Μα πώς βρε σώφρονα άνθρωπε να μην έχει, όταν όλο το σκατό είναι συσσωρευμένο στην πλατεία Συντάγματος, στιβαγμένο μέσα στη Βουλή, στα δικαστήρια, στα αστυνομικά τμήματα, στις δημόσιες υπηρεσίες...
Και τελικά αναρωτιέμαι με τι γλώσσα να συνεχίσω τη βουβή κατα τ 'άλλα διαμαρτυρία μου...με τη δοκιμιακή που με μαθαίνει ο Παπανούτσος ή με το υβρεολόγιο που δύναται πλέον να εκφράσει πλήρως τις σκέψεις και τις απόψεις μου για την πολιτική...

Comments

0 Responses to " Ο κλέψας, του κλέψαντος, τω κλέψαντι... "

Post a Comment

Type your comment

a destriped pinboard

 
May 2011 | some rights reserved