Πόσα πολλά πράγματα

by cyneng

Ξαφνικά σέρνω πολλά. Κουβαλώ πολλά. Πονάει η πλάτη μου.

Ένα project -project κανονικό, που υπάρχει, συναντιέται, δημοσιεύεται, γνωρίζει κόσμο, στηρίζεται- μεγαλώνει. Μεγαλώνει πολύ -για τα δικά μου δεδομένα πάντα. Δεν νιώθω ότι χάνομαι ή καταδύομαι, απλά είναι τα καινούρια συναισθήματα που γεννιούνται, ο καινούργιος τρόπος σκέψης. Και είναι φυσικά και η δράση που συνεπάγεται, η μέθοδός της.
Δε με λυπεί, βέβαια, τουναντίον. Μακάρι η δουλειά που θα κάνω κάποτε να έχει τέτοιου είδους σχέσεις και προβλήματα πίσω της, όχι ότι το βλέπω σαν δουλειά.

Και όπως ήρθε η άνοιξη, εμφανίστηκε και ένα ενδιαφέρον για τα τεκταινόμενα της σχολής -σπουδής θα έλεγα καλύτερα. Προσοχή, όχι για τη σχολή και το αντικείμενο- για το τι γίνεται. Μπαίνω σε άλλο μονοπάτι, αρχίζω και βάζω άλλου είδους τεχνολογικά feeds στον greader, ασχολούμαι με τη μικρή βιβλιοθήκη που μου δημιούργησαν τα συγγράματα. Ακόμα δεν έχω dream job, γενικά δεν ασχολήθηκα ποτέ με όνειρα που αφορούν την εργασία και δεν ξέρω αν θα ήθελα ποτέ, αλλά βλέπω ότι είναι πιο πιθανό πλέον να θελήσω να κάνω κάτι σχετικό με το αντικείμενο.

Παράλληλα, συνειδητοποιώ ότι έχω παρατήσει πολλά -καλά- πράγματα και αυτό είναι το πιο κουραστικό γιατί αφήνει ανοιχτές εκρεμμότητες που φοβάμαι να αντιμετωπίσω. Και μόλις συνειδητοποιώ τα στοιχεία αυτού του συνόλου -που κάθε άλλο παρά αριθμήσιμο είναι- και την ποικιλία τους, θέλω να βγω στο μπαλκόνι.

Το περίεργο είναι ότι τωόντι πονάει η πλάτη μου. Έχω πιαστεί απίστευτα.

Comments

0 Responses to " Πόσα πολλά πράγματα "

Post a Comment

Type your comment

a destriped pinboard

 
May 2011 | some rights reserved